پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

آخرین مطالب

آسمان تعطیل است

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵ ق.ظ

اگــــرچه نزد شما تشنه ی سخن بودم

 

آنکه حرف دلـــــــش را نگفت ، من بودم

 

دلــــــم برای خـودم تنگ می شود ، آری

 

همیشه بی خبر از حــال خویشتن بودم

 

نشد جــــواب بگـــــــیرم ســلام هایم را

 

هــــر آنچــــه شیفته تر از پی اش بودم

 

چگونه شرح دهم عمق خستگی ها را؟

 

اشاره کنم انگار کـــــــــــــــوه کن بودم

۹۹/۰۱/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
sessizlik

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی