پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

آخرین مطالب

همیشه خجالت زده ات هستم!

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ


به احترام مـــــــادر سکوت!

به احترام  او که وجودم موجود شد  از وجودش............سکوت ....
.
.
.
.

سکوت میکنم؛ به حرمت سکوتی که هنگام ِ  درد ِ حمل من داشتی!

سکوت و آرامشی برای من ، در بطن وجود تو.

میبخشی مرا؟

که چیزی نبودم و نشدم برای تو جز انتظار و رنج.

مـــــادرم  روزت مبارک ...

بـ ـــوسهــــ هایم اگر چه  بوی غربت گرفته اند و بهانه ی راه میگیرند.

اما عـــــزیزم ، هنوز هم تنـــها تو را می شناسند

 

مــــــــادرم ، همه روزت مبارک

 


پی نوشت: چند روز زودتر نوشتم ، برای باور خط آخر حرفم.

پی نوشت: تا حالا بهت گفتم چه قدر دوسِتــــْـ دارم؟ :)


۹۲/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
sessizlik

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی