پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

آخرین مطالب

فَکَیْفَ أَصْبِرُ عَلَى فِرَاقِکَ‏

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۰ ق.ظ

خدای خوب من .....

چه بسیار کارهاى زشتم را پنهان کردى

و چه بسیار بلاهاى سخت از من بگردانیدى

و چه بسیار از لغزشها که مرا نگاه داشتى

و چه بسیار ناپسندها که از من دور کردى

و چه بسیار ثناى نیکو که من شایسته آن نبودم و تو از من بر زبانها جاری ساختی

اى خداى من اى پروردگار من و سید و مولاى من؛

از کدامین سختی هاى امورم بسویت شکایت کنم و از کدام یک به درگاهت بنالم و گریه کنم؟

از دردناکى عذاب آخرت بنالم یا از طول مدت آن بلاى سخت زارى کنم؟

پس اگر تو مرا با دشمنانت به انواع عقوبت با اهل عذابت همراه کنى و از جمع دوستانت جدا سازى،

در آن حال گیرم که بر آتش عذاب تو صبورى کنم..................................................................

................................................................................................................................

................................................................چگونه بر فراق و دوری از  تو شکیبایی توانم کرد؟؟

پی نوشت: گاهی مطمئن میشم ، ناخوداگاه و بدون اینکه بدونم ، از دشمنان خدا هستم؟؟؟؟؟

باید یه کم فکر کنم.....

پی نوشت: "السلام علینا و علی عبادالله الصالحین" ... ضمیر "نا" در «علینا» هر کسی میتونه باشه الا من در ضمیر ِ متکلم ِ مع الغیر!!!

۹۲/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
sessizlik

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی