پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

پشت ِ پرچین ِ بی نامی

کاش پیش حقانیت حضرت حق نام نداشته باشیم ، اما بد نام نباشیم .... طوبا للغرباء

آخرین مطالب

تو را به نام خودت ، اینگونه امتحانم نکن!

سه شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ

مهربانترینم ...

قلبم که دریا نیست!

نیم کاسه ای آب ...

و این همه انتظار

از خودم و تو از من...

بالایی گفت انصاف نیست!

میانه ی چپ گفت: هیسسسس! محکمه اینجاست.

فرشته ای گفت: "هیچ وقت نمیگم: چرا! چرا ندارد. تو این دنیا ، با یه دردایی فقط باید مدارا کرد".

اما ....

نه درد نبودن و نرسیدن

نه درد نداشتن و دوست داشتن

نه درد ِ کشیدن و غربت!

اینها که دردی نیست! شاید قلقلک

درد ، درد ِ "ای کاش" است.

درد چشم انتظاری. و معجون دور بودن  و رخت شور خانه ای در دل.

و از همه مهمتر

که تو خدا باشی و و این همه ابصر و اسمع و ارحم و  ...

و من این همه جهول و خاکستری.

 

پی نوشت: شب شعر ِ نامهای قشنگ تو ، در قلب خاکستری من مثل آسمان کویر و شهر کوران.

پی نوشت: امتحان کردم ببینم "سنگ" می فهمد تورا ---- از تو گفتم با "دلــ" ـم ، کوتاه امد ، گریه کرد.

 

۹۴/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
sessizlik

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی